FAQ

Jak potwierdzić zamówienie?

Potwierdzenie zamówienia otrzymają Państwo na maila. Jeśli zajdzie taka potrzeba, sami skontaktujemy się z Państwem. Jeśli macie Państwo jakiekolwiek dodatkowe komentarze do zamówienia prosimy o wysłanie maila na adres info@hurt.wujo.pl, podając numer zamówienia oraz opis sytuacji.

 

Kto ma dostęp do moich danych?

WUJO posługuje się Twoimi danymi wyłącznie w celu realizacji zamówienia i udostępnia je jedynie podmiotom niezbędnym do realizacji zamówienia ( np firmie kurierskiej). Regulacje dotyczące danych osobowych uwzględniających przepisy RODO znajdują się w regulaminie strony.

 

Co się stanie, gdy nie odbiorę przesyłki lub podam niewłaściwy adres? 

Na mocy obowiązujących przepisów WUJO konsekwentnie korzysta z prawa do wystąpienia o odszkodowanie i zwrot poniesionych kosztów przesyłki wobec osoby, która nie odebrała przesyłki lub złożyła fałszywe zamówienie. Nie warto tego robić.

 

Czy mogę zareklamować albo zwrócić wadliwie działający produkt? Jak?

Reklamację można złożyć poprzez wysłanie maila na adres: info@hurt.wujo.pl. Daj nam znać jak najszybciej. Prosimy zadbać o udokumentowanie sprawy, ale nie wysyłać nic, dopóki się nie skontaktujemy.

 

Paczka jest wyraźnie uszkodzona! Co robić?

Bezpośrednio przy doręczeniu prosimy rozpakować paczkę w celu sporządzenia protokołu szkody i jak najszybciej skontaktuj się z nami.

  

Czy mogę zamówić paczkę za granicę?

Tak, w naszej ofercie jest możliwość dostawy za granicę. Szczegółowy cennik dostępny jest po wybraniu opcji wysyłki zagranicznej i danego kraju.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl