do kasy suma: 0,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
REGULAMINY

 

Regulamin sklepu internetowego hurt.wujo.pl

 

Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedażny poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta

 

SPIS TRESCI

§ 1 Definicje

§ 2 Kontakt ze Sprzedawca

§ 3 Wymogi techniczne

§ 4 Zakupy w Sklepie

§ 5 Płatności

§ 6 Realizacja zamówienia

§ 7 Prawo odstąpienia od umowy

§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

§ 9 Reklamacje

§ 10 Dane osobowe

§ 11 Zastrzeżenia

 

 

 

§ 1 DEFINICJE

 

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątko za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona droga elektroniczna), dzięki której Kupujący możne założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.

Klient hurtowy – przedsiębiorca, czyli osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca na podstawie odrębnych przepisów zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, posiadający numer NIP.

Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep - sklep internetowy hurt.wujo.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://hurt.wujo.pl.

Sprzedawca - W-Mobile Sp. z o.o., ul. Fabryczna 2, 43-100, Tychy, NIP 6312678548

wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH WYDZIAŁ VIII GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS 0000721314 .

Adres korespondencyjny:

u. Fabryczna 2

43-100 Tychy

NIP: 6312678548, REGON: 36960123900000

 

 

 

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCA

 

Adres pocztowy: u. Fabryczna 2, 43-100 Tychy

Adres e-mail: biuro@wmobile.pl

Telefon: +48 508 830 095

 

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

 

Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:

- Urządzenie z dostępem do Internetu

- Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

 

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

 

Ceny towarów widoczne w Sklepie są cenami za towar netto ( nie zawierają podatku VAT). Widoczna jest także cena brutto, mniejszym drukiem, oznaczona odpowiednio, jako „cena brutto”

Sprzedawca zwraca uwagę, ze na całkowita cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar brutto oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.

Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.

Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.

Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.

Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawca.

Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.

Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

 

 

 

§ 5 PŁATNOŚCI

 

Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:

- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

- Za pośrednictwem platformy płatniczej: szybkie przelewy

- Za pobraniem, w momencie dostarczenia towaru do Kupujacego.

- Karta lub gotówka w momencie odbioru osobistego towaru.

W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 Dnia roboczego od złożenia zamówienia.

Sprzedawca informuje, ze w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia ta metoda jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawce. Kupujący ma prawo wycofać swoja akceptacje.

 

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.

Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.

W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o rożnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.

Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:

-Rzeczpospolita Polska

oraz inne Państwa UE. Cena przesyłki zostanie ustalona indywidualnie po uprzednim skierowaniu zapytania przez Kupującego.

Towary zakupione w Sklepie dostarczane sa w zależności od tego jaka metodę dostawy wybrał Kupujący:

- Za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub DHL

- Za pośrednictwem InPost, CzechLogistic, Poczta Polska

- Kupujący może odebrać towar osobiście w magazynie firmy w godzinach jego otwarcia, po uprzednim umówieniu się ze sprzedawcą

 

W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

 

§ 7  REKLAMACJE

 

 

W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja na dany towar została udzielona.

Korzystając z rękojmi Kupujący może na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

- domagać się obniżenia ceny

- żądać usunięcia wady

- żądać wymiany rzeczy na wolna od wad

- przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy

 

 

 

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.

Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, na adres Fabryczna 2, Tychy, 43-100

Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.

Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

 

 

 

§ 8. SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEN

 

W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

- Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediacje. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje sie tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

- Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sadu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sadem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

- Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.

- Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

W przypadku nie rozwiązania sporu pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą na drodze polubownej i konieczności skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego sądem właściwym będzie sąd właściwy ze względu na położenie siedziby Sprzedawcy

 

 

 

§ 10 DANE OSOBOWE

 

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

Dane osobowe Kupującego przetwarzane sa na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawce zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

 

§ 11 ZASTRZEŻENIA

 

Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.

Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.

Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.

Postanowienia niniejszego regulaminu stosuje się wyłącznie do umów zawieranych z Przedsiębiorcami, a więc podmiotami, które w zakresie swojego przedsiębiorstwa, zajmują się profesjonalnie obrotem towarami.

 

 

 

Regulamin konta

 

Regulamin konta w sklepie hurt.wujo.pl

 

SPIS TRESCI

§ 1 Definicje

§ 2 Kontakt ze Sprzedawca

§ 3 Wymogi techniczne

§ 4 Konto

§ 5 Reklamacje

§ 6 Dane osobowe

§ 7 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

 

Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.

Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.

Sklep – sklep internetowy hurt.wujo.pl prowadzony przez Sprzedawce pod adresem https://hurt.wujo.pl

Sprzedawca - W-Mobile Sp. z o.o., ul. Fabryczna 2, 43-100, Tychy, NIP 6312678548

wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH WYDZIAŁ VIII GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS 0000721314

 

 

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCA

 

Adres pocztowy: ul.Fabryczna 2, 43-100, Tychy

Adres e-mail: biuro@wmobile.pl

Telefon: +48 515 420 000

 

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

 

Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:

Aktywne konto e-mail

Urządzenie z dostępem do Internetu

Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

 

§ 4 KONTO

 

Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.

Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.

W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.

W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawca umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.

Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.

W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoja rezygnacje do Sprzedawcy na adres e-mail: it@wujo.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usuniecie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

 

§ 5 REKLAMACJE

 

Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail reklamacje@wujo.pl.

Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawce nastąpi w terminie do 14 dni.

 

POZASADOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEN

W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:

- Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediacje. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

- Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sadu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego nalezy zlozyc wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sadem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

- Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

§ 6 DANE OSOBOWE

 

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawce zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

 

§ 7 ZASTRZEZENIA

 

Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.

Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.

W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.

Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:

- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu

- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi

- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.

 

Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.

 

W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawce poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy biuro@wmobile.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwila wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.

W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, ze akceptuje ja, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.

W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sadem właściwym będzie sad właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

 

Regulamin newslettera sklepu hurt.wujo.pl

 

§ 1 DEFINICJE

 

Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy droga elektroniczna uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.

Sklep – sklep internetowy hurt.wujo.pl prowadzony przez Usługodawce pod adresem https://hurt.wujo.pl

Uslugodawca - W-Mobile Sp. z o.o., ul. Fabryczna 2, 43-100, Tychy, NIP 6312678548

wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH WYDZIAŁ VIII GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS 0000721314

 

Usługobiorca - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.

 

§ 2 Newsletter

 

Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.

Dla skorzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie z przeglądarka internetowa w najnowszej wersji, obsługująca JavaScript oraz pliki cookies, z dostępem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.

Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorce w momencie zapisywania się do Newslettera.

Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Serwisie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera. Następnie, na podany w pierwszym kroku adres e-mail, Usługodawca wyśle Usługobiorcy wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera. Po potwierdzeniu przez Usługobiorcę woli zapisania się do Newslettera zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy.

W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.

Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 5 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: biuro@donjurand.pl

Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z zadaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.

 

§ 3 Reklamacje

 

Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: biuro@wmobile.pl

Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

 

§ 4 Dane osobowe

 

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorce podczas korzystania z Newslettera jest Usługodawca.

Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawce zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

 

§ 5 Postanowienia końcowe

 

Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowana modernizacja usługi Newsletter lub zmiana przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.

Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.

W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, ze akceptuje je.

W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informacje o tym na adres e-mail Usługodawcy: biuro@wmobile.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwila wejścia w życie planowanych zmian.

Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorce treści o charakterze bezprawnym.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl